Friday, October 11, 2013

aku x reti naik bas HAHAHAHAH

eid adha is around the corner . everyone balik kampong.. or going to, in a few days..

aku punya la panic this raya , selalunyer xkesah pon balik ke x.. kalau xbalik kafe iium ni bukan nak bukak sgt pon .xbalik kang kebulur plak ..ada je certain cafes kat mahallah ( hostel) where the international students reside tu bukak tp malas aku ..

adik ngn abah sebok tanya bila aku nak balik sume.. aku pon pegila cari tiket hari Selasa. Balik 9pm khamis .. astu tadi aku pegi (rainy 10/10 night), awal gak la ke Greenwood , tp aku ni mmg xreti naik bas pon, kalau balik from Pudu , Fani yg  direct mana nk pegi aku ikot jer,

so  yg haritu aku panic, beli tiket dulu ..so Fani xbalik ngn aku hahhahaha

tula panic sangat!! org balik la tugeder geder.

ceritanya ni, aku terlepas bas hahahhahahha. 

dulu ktorg telepas bas once . tp beli tiket baru. haha ..pkol 6 intially, then kol 11 sth ... xpela . 2 org kali ni, aku sorg , mintak tolong PiPOT hanta pegi Greenwood... tapi aku tesalah tggu kat bus stop budak2 Kelantan bhahahhahah...tiket aku bas transnasional . tmpat tggu dia kat depan ... aku tggu kat belakang ..aku loser skit xtau mcm mana nak tggu bas kat mana2  =p aku xsalu naik bas pon. bapak je amik ..


so bila sorg jadila mcm ni hahhaha..aku ikot pipot ,wani,syiqin pegi makan mamak, tutti frutti ,sebelum balik for curfew uia.. xkesah la..balik uia lagi selamat .bole balik bilik aku tdo .

tadi plan nak cari tiket pegi pudu tp hesitate sbb jauh .takot smpai2 counter tiket tutup. pastu nak balik iium semula dh malam, lrt tutup..  takut la! nasib baik balik iium semula.

dulu stranded kat batu caves sbb balik berjalan lepas kol 12. xde taxi xde bas..tu aku ngn Fani, kalau mcm ni sorg2 baik xyah nak cari bala!

so here i am, in my room, thinking nak balik ke x selepas kecewa sikit xdpt naik bas independently balik umah .. aku asa nak balik esok lusa..tgk la caner.. merajok hahahhaha


experience as i grow older .. selamat hari raya aidil adha to all muslims  :) have a safe journey to your hometown!!

No comments:

Post a Comment