Monday, May 16, 2011

I dont believe in predictions but man, i give this 5 stars ! it's all true except no 12...

Sifat Bulan Lahir untuk bulan Febuari ialah: 

  1. Berfikiran abstrak. - i can write my book...
  2. Sukakan benda yang realiti dan abstrak. - patot la i can write my book
  3. Bijak dan pintar - thank you =)
  4. Berpewatakan yang mudah berubah. - yea i treat people the way they treat me..
  5. Mudah menawan orang lain. - but they'll go away in no time, but most stick with me =)
  6. Agak pendiam. - i am shy
  7. Pemalu dan rendah diri. - it's true
  8. Jujur dan setia pada segalanya. - when i like, i like to the core...
  9. Keras hati untuk mencapai matlamat. - im not gonna let go, but if it's not mine, then i'll learn to let go
  10. Tidak suka dikongkong.- dont like ppl telling me what to do/tailing me
  11. Mudah memberontak apabila dikongkong. - I'll get mad...
  12. Suka kegiatan yang lasak. - this is wrong...i do go to the gym, but im not a big fan of the sun~
  13. Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif. - i am sensitive...so wat..im a girl...
  14. Mudah mempamerkan marahnya.- yea i like ppl to know when im angry, so then wont add up my anger
  15. Tidak suka benda yang remeh-temeh. - but sometimes it matters most..other times, not really..
  16. Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya. - ppl say my face is arrogant,n they tend to avoid me =(.. but i LOVE making friends, a lot!
  17. Sangat berani dan suka memberontak. - yea i did this back then, sometimes, now..
  18. Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya.- so true
  19. Pemerhatian yang tajam. - i can be a CIA or an FBI if im interested in sth/sb
  20. Suka hiburan dan sukan. - entertainment yes, but not really sports...
  21. Suka benda yang bersifat seni. - i like seeing beautiful things!
  22. Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran. - Allah knows...
  23. Berkecenderungan pada benda yang tahyul. - ya thats y my favourite series is CHARMED thank u. and im afraid of the dark...
  24. Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros. - ask my parents and roomates..i need a finacial consultant! i cant handle too much money! it's dangerous!
  25. Belajar untuk mempamerkan emosi. - when im unhappy it'll be obvious...i dont like hiding my sadness. it's torturing
then i found this when i was " cleaning up" my hard disk

    No comments:

    Post a Comment